Wnioski reklamacyjne
Rzeszów dnia: 2015-08-24
Wnioski reklamacyjne


W celu złożenia reklamacji należy skorzystać z formularza reklamacyjnego. Aby pobrać formularz reklamacyjny należy kliknąć TUTAJ

Wzór wypełnionego wniosku znajduje się TUTAJ

Formularze w wersji papierowych druków można uzyskać w Punktach Obsługi Podróżnego oraz w siedzibie ZTM.

Termin na rozpatrzenie reklamacji wynosi 30 dni od daty wpłynięcia wniosku do Zarządu Transportu Miejskiego w Rzeszowie.

W przypadku reklamacji dotyczących transakcji kartą płatniczą konieczne jest dołączenie kopii bankowego potwierdzenia wykonania operacji.
 
Wypełniony formularz prosimy dostarczyć:

E-MAILEM na adres: biletomaty@ztm.erzeszow.pl lub

LISTOWNIE na adres:
Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie,
ul. Trembeckiego 3,
35-234 Rzeszów lub

OSOBIŚCIE do Punktów Obsługi Podróżnego znajdujących się przy:
 ul. Lisa-Kuli 20,
Targowej 1, Grottgera 22,
w galeriach handlowych "Plaza" i "Nowy Świat"
oraz do siedziby Zarządu Transportu Miejskiego w Rzeszowie przy ul. Trembeckiego 3.

Copyright © 2011 iNetServis